UPC

Zapojte se do diskuze s generálním ředitelem UPC

Frans-Willem de Kloet

Na vaše dotazy se těší a odpovídá generální ředitel UPC Česká republika, Frans-Willem de Kloet. Frans-Willem vystudoval Amsterdamskou univerzitu a má 20letou zkušenost z mezinárodního IT a telekomunikačního sektoru. Pracoval pro firmy jako Hewlett-Packard, KPN nebo MCI/Verizon. V UPC se Frans-Willem soustředí především na zjednodušování nabídky služeb a jejich zlepšování a usnadnění komunikace zákazníků s UPC. Jedním ze způsobů, jak s námi můžete komunikovat je právě diskuze s generálním ředitelem. Než se začnete ptát, prostudujte si prosím pravidla diskuze.

Diskuze je u konce. Děkujeme za vaše dotazy. O termínu příští diskuze vás budeme informovat na Facebooku.

Pravidla diskuze

Pravidla diskuze

  • V diskuzi je třeba uvést své pravé jméno a příjmení (dobrovolně email). Bez zadání těchto údajů není možné se účastnit diskuze.
  • Příspěvky se v diskuzi zobrazí až po jejich zodpovězení. Proto nezoufejte, pokud svůj příspěvek hned neuvidíte. V případě, že na zodpovězení vašeho dotazu budeme potřebovat více času, odpovíme vám prostřednictvím emailu.
  • Administrátor si vyhrazuje právo neuveřejnit příspěvky, které budou obsahovat vulgární, urážlivé výrazy nebo se nebudou týkat daného tématu.
  • Příspěvky v diskuzi jsou řazeny chronologicky od nejnovějšího po nejstarší.
Dotaz:Proč do Vaší nabídky nezařadíte další slovenské programy (Doma, Wau,JojCinema...atd a ty co už tam jsou, proč nejdou v HD kvalitě, když na Slovensku v HD kvalitě vysílají?
Odpověď:Dobrý den, pane Müllere, přidávání slovenských programů nevidíme v tuto chvíli příliš reálně. Problémem jsou práva pro český trh, nejen pro lineární (televizní) vysílání, ale také pro mobilní aplikace (Horizon Go) a další přidané služby. Jedním z důležitých mezníků v této otázce by mohlo být rozhodnutí evropské komise, která aktuálně problematikou vysílacích práv zabývá. Naší prioritou HD vysílání určitě je, ale u českých i kabelových programů, kde kromě dostupnosti HD umíme získat práva na vysílání na platformě Horizon Go, práva pro TV Archív a další pokročilé funkce, což je nyní u slovenských programů problém. Frans-Willem
Luboš Müller
2015-11-08  |  10:45
Dotaz:Dobry den Vazeny pane rediteli.Dotazu bude vic ale smeruji k jedinemu cily aby mi zakaznici byli spokojeni.Proc je setobox HD PVR Mediabox hardwerove slabsi nez jeho kolegove v cizine?Proc se dodnes nedaji seradit kanaly tak jak si je preje mit serazene divak?Proc pretaceni u totohoto setoboxu je priserne pomale a vypadava?Proc technici jsou externi pracovnici a ne technici od UPC?Externi pracovnici nejenom ze nemaji o zakaznika vetsinou zadny zajem ale nemaji ho ani o UPC,hovorim z vlastni mnohalete zkusenosti.Proc kdyz zavolate na infolinku neexistuje moznost vyresit stiznost,z toho duvodu,ze nikdy neni kam spojit na kompetentniho cloveka ktery by stiznost dotahl hned do konce.Musi tam prece byt urciti nadrizeni kteri mohou specifickou stiznost resit,kdyz obycejny operator nemuze.A posledni dotaz,proc hromadu veci,nemuze resit pobocka UPC v Ceske republice,kdyz se nachazime v Ceske republice a musi ji resit pobocky v Holandsku,Madarsku atd a je uplne jedno,zda jde o technicke problemy atd.Kazda zeme prece ma sve specificke divaky a rozhodne,to co plati a nebo se libi v holandsku,nebo Madarsku atd nam Ceskym zakaznikum nemusi vyhovovat a je potreba k tomu pristupovat regionalne v uvedene zemi a s prihlednutim k pozadavkum Ceskych divaku.JVelmi me mrzi ze nam bylo napriklad uplne odmitnuto testovat novy setobox vubec nez dorazil,predeslo by se tak chybam ktere ted se resi.A nyni kdyz rada nas dostala email ohledne testovani dodatecneho,s tim registrujte se,urcite se ozveme,zavolame,napiseme.Vubec nikdo se neozval a ze strachu o nazor svych divaku,jste opet porusily slovo a nenechali nas divaky testovat,prestoze jste to nabidly Vy sami.Jiri Vinduska Usti nad Labem
Odpověď:Dobrý den, pane Vinduško. Děkuji za Vaše dotazy. Celé prostředí Horizon se neustále vyvíjí a pracujeme na něm. Možnost řazení programů je možné i na HD DVR Mediaboxu, pracujeme však současně i na aktualizaci, která vylepší možnost řazení programů v oblíbených dle vašich priorit. Další aktualizace, kterou připravujeme do konce roku, bude obsahovat také změnu v rychlosti přetáčení nahrávek a pohyb v nich. Externí firmy si najímáme čistě z ekonomického hlediska. Mít externí spolupracovníky stojí nákladově méně, než provozovat vlastní flotilu servisních techniků. Co se týče infolinky, zde mám informace, že jsme Vám ve všem vyšli vstrčíc, poskytli jsme Vám služby a zařízení dle Vašeho přání a nastavení služeb jsme udělali dle Vašich požadavků. Jsme součástí největšího světového kabelové firmy, Liberty Global, která působí ve 14 zemích. Snažím se o to, aby naši zákazníci v ČR měli ty nejlepší dostupné služby, na těch ale spolupracujeme někdy s našimi kolegy v zahraničí. Vnímáme to jako výhodu. Testování HD DVR Mediaboxu probíhalo několik měsíců před uvedení na trh u našich vybraných zákazníků. Do výběru testerů jste nebyl zařazen proto,, že ve Vaší lokalitě nebyl v té době vyškolený technik a v lokalitě Ústí nad Labem nebyl v té době Horizon dostupný. Zvolili jsme tedy lokality Praha, Brno, Ostrava. Frans - Willem
Jiri Vinduska
2015-11-08  |  10:19
Dotaz:Bude v nabídce CS FILM
Odpověď:Dobrý den, pane Havlíčku, CS FILM v nabídce je a je součástí od nabídky Komfort. Pokud využíváte nabídku Klasik, můžete si jej aktivovat prostřednictvím balíčku Relax Mini. Frans-Willem
Vladimír Havlíček
2015-11-07  |  07:55
Dotaz:Dobrý den, mám Internetové připojení od UPC, které mi (a v rámci jedné smlouvy ještě kolegovi) platí zaměstnavatel - tedy jde o jeden z "Business" tarifů. Protože se stěhuji, zavolal jsem MINULÝ TÝDEN na zákaznickou linku abych projednal postup. Operátorka si vše pečlivě zaznamenala a sdělila že v dalším týdnu někdo zavolá aby se dohodly podrobnosti (také zřejmě změna tarifu, ten náš je již prehistorický a neobsahuje WiFi modem). Ježe se nic nedělo, nikdo nevolal. Tak jsem ve čtvrtek napsal email na info@upc.cz urgenci - a až další den (v pátek) přišla stručná odpověď že se požadavek řeší a že někdo v nejbližší době na kontaktní telefon zavolá. Strašně by mne zajímalo, co je na situaci kdy je zapotřebí klientovi zavolat a dohodnout nějaké podrobnosti tak složitého, že to trvá více jak týden ?
Odpověď:Dobrý den, pane Kuchto, bohužel nemáme k dispozici vaše číslo smlouvy, která je, jak uvádíte, vedena na vašeho zaměstnavatele, takže je složité tento konkrétní případ dohledat. Obecně lze ale říct, že problém v komunikaci mohl nastat právě tím, že jste volal se zákaznickou linkou určenou rezidentním, nikoliv byznys zákazníkům, a proto mohlo předávání vašeho požadavku trvat delší dobu. Email pro byznys klienty je podnikatel@upcbusiness.cz. Nicméně se omlouvám, že nám požadavek přesto trvá takto dlouho. Podle kolegů jsou všechny případy klientů, kteří se stěhují v řešení. Pokud by byl jakýkoliv problém, určitě nás kontaktujte na 241 005 200 nebo na mailu. Frans- Willem
Jiří Kuchta
2015-11-07  |  03:07
Dotaz:Mam od vas internet 40 mb/s jsem z Hodonína kdy je planovane navýšeni internetu?
Odpověď:Dobrý den, pane Dvořáku, aktuálně nabízíme rychlosti 100-300 Mbit/s. Zavolejte si prosím na naši zákaznickou linku 241 005 005 nebo napište na náš Facebook a kolegové vám s přechodem na vyšší rychlost určitě pomohou. Frans-Willem
Ludek Dvorak
2015-11-06  |  04:55
Dotaz:Dobrý den, pane řediteli, mám dva dotazy. Kdy se v DVB-C začnou ve větší míře vypínat SD verze HD kanálů? Myslím, že zbytečně zabírají místo v síti. V jakém horizontu plánujete spustit vysílání ve 4K? Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Kyzoure, Na podporu SD programů se díváme komplexně. Mezi naše klienty patří také velká část starších lidí, kteří mají doma stále starší televizory, které HD nepodporují a starší generace tolik neocení HD rozlišení, jako generace mladší. SD programy si zatím v nabídce ponecháme a zároveň budeme přidávat jejich HD varianty. Postupem času a s postupnou obměnou starších TV za novější přístroje počítáme s tím, že HD verze budou i nadále nahrazovat SD kvalitu. Již nyní nabízíme nejvíce kanálů (45) ve vysokém rozlišení v České republice. Co se týká zařazení 4K programů, mezi našimi diváky se počty zařízení, která umí vysílat ve 4K pohybují v nižších jednotkách procent. Navíc v tuto chvíli stále neexistují kanály, které by poskytovaly plnohodnotné vysílání. V současné době se tedy soustředíme na to, aby naši klienti měli přístup k co největšímu množství kanálů ve vysokém (HD) rozlišení. Frans-Willem
Jiří Kyzour
2015-11-06  |  02:38
Dotaz:Dobrý den, jsem váš dlouholetý zákazník .Měl jsem od vás HD DVR Mediabox ,hned jak jste ho nabízeli. To zařízení jsem měl 4 měsíce .Neskutečný zmetek ,věčně něco psal nějakou chybu ,další problém se zvukem ,teletext nefungoval nešly české znaky, na My Prime na některých filmech nebyl slyšet zvuk. Ted dva měsíce bohužel jenom CA Modul. Tak mám dotaz proč si mám platit videotéku když nemám zařízení, vy nemate kvalitní žádný set-box? A proč na vašich set-boxech není služba HbbTV? Budete nabízet nějaké jiné set-boxy v příští rok, nějak mě schází nahrávaní. Nebo mám přejít po 20 letech ke konkurenci? Další dotaz když jste ještě měli vaše techniky tak jsem hlásil slabší signál, technik to uznal a říkal že to budou řešit. To řešení trvá 3 roky ,od tý doby máte nějaký smluvní ty na to vyloženě kašlou. Tak mám dotaz, bude mít zase svoje techniky kteří tomu rozumí? Děkuji za odpovědi Pavel z Mostu
Odpověď:Dobrý den, pane Mazánku, Je nám líto, že jste při přechodu na Horizon zaznamenal takové problémy. I když jde o zcela nové zařízení, zvuk na My Prime a další funkcionality nesouvisely přímo s boxem, ale s nesprávným nastavením titulů do vnitřních systémů. V současné době je neomezená videotéka kvalitativně i co se týče počtu titulů výrazně výše. My Prime je plně k dispozici také prostřednictvím služby Horizon Go a mohou jej plně využívat take klienti bez HD nebo HD DVR Mediaboxů. Naši technici pracují jako externí zaměstnanci. Jejich kvalitu garantuje sama firma. V poslední době hodně pracujeme se zpětnou vazbou, kterou nám klienti na techniky poskytují a snažíme se používat pokud možno ty nejlepší. Jestliže máte slabý signál, pak se ozveme na mail, který jste uvedl a zajistíme opravu. Frans-Willem
Pavel Mazánek
2015-11-06  |  09:44
Dotaz:Dobrý den,uvažujete o zařazení kanálů joj cinema a digi sport.děkuji váš věrný zákazník z Chomutova kamil vesely
Odpověď:Dobrý den, pane Veselý, o zařazení kanálu JOJ Cinema v tuto chvíli neuvažujeme. Přidávání slovenských programů nevidíme v tuto chvíli příliš reálně. Problémem jsou práva pro český trh, nejen pro lineární (televizní) vysílání, ale také pro mobilní aplikace (Horizon Go) a další přidané služby. Jedním z důležitých mezníků v této otázce by mohlo být rozhodnutí evropské komise, která aktuálně problematikou vysílacích práv zabývá. Nevylučujeme jakékoli úpravy programové nabídky, nicméně Digi Sport má určitou hodnotu (pouze) v anglické Premier League. Premier League bude znovu nabídnuta programovým společnostem od další sezóny. Jedním z vážných zájemců je podle našich informací také Eurosport, který je v naší nabídce zastoupen svými HD kanály. V tuto chvíli ale nemůžeme garantovat, jak jednání dopadnou. Frans-Willem
kamil vesely
2015-11-05  |  09:24
Dotaz:dobrý den chci se zeptat budou někdy v budoucnu slovenske programy v hd kvalitě. a budete přidávat některe slovenske programy. děkuji.
Odpověď:Dobrý den, paní Kakurová, slovenské programy jsou v České republice šířeny na základě historických a kulturně sociálních vazeb. Signál přebíráme z příhraničí a ten je ve standardním rozlišení. Naší prioritou HD vysílání určitě je, ale u českých i kabelových programů, kde kromě dostupnosti HD umíme získat práva na vysílání na platformě Horizon Go, práva pro TV Archív a další pokročilé funkce. Frans-Willem
kristina kakurová
2015-11-05  |  01:25
Dotaz:Dobrý den, dočkáme se slovenských programů v hd rozlišení? Uvítal bych např. STV1, STV2, Markízu nebo JOJ v HD. Slovenská UPC vysílá naše veřejnoprávní kanály ČT1 a ČT2 v hd rozlišení už dávno. Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Nováku, slovenské programy jsou v České republice šířeny na základě historických a kulturně sociálních vazeb. Signál přebíráme z příhraničí a ten je ve standardním rozlišení. Naší prioritou HD vysílání určitě je, ale u českých i kabelových programů, kde kromě dostupnosti HD umíme získat práva na vysílání na platformě Horizon Go, práva pro TV Archív a další pokročilé funkce. Frans-Willem
Jiří Novák
2015-11-05  |  09:27
Dotaz:Proč se UPC nebrání proti rozsudku městského soudu, kde nařídilo, aby se liga mistrů vysílala jen na O2? Bude UPC poskytovat nějaké kompenzance?
Odpověď:Dobrý den, pane Schlehofere, na základě návrhu společnosti O2 Czech Republic a.s. vydal Městský soud v Praze předběžné opatření, na jehož základě jsme nuceni zdržet se šíření přímých přenosů vysílání zápasů UEFA Champions League na všech programech s výjimkou programů vysílaných Českou televizí. Jsme si vědomi, že toto rozhodnutí nepotěší spousty diváků v České republice, nicméně rozhodnutí soudu musíme respektovat. Práva k šíření přímých přenosů vysílání zápasů UEFA Champions League jsou nyní předmětem soudního sporu, protože O2 zároveň podala i žalobu, která by bránila v šíření těchhto zápasů v podstatě nastálo. Nerad bych prozrazoval naši strategii, můžu jen říčt, že proti předběžnému opatření jsme se odvolali a další právní kroky podnikáme. V této věci jsme aktivní a určitě budeme bojovat za svá práva i práva našich zákazníků. Frans-Willem
Josef Schlehofer
2015-11-05  |  12:28
Dotaz:Dobrý den. Nejsem spokojený s "cihlou" stb od firmy Pace. Má jen 2 porty na RJ45, Bridge neumí, DLNA přes PC neumí a ještě spoustu dalších věcí, které jsou vyjmenovany na upczone.cz. Proč není tedy možné na dvou účastnických zásuvkách využívat souběžně internet jak od cihly, tak k tomu na modemu? Myslím si, že hodně lidí by to ocenilo. Technicky si myslím, že to možné je. Fungovalo by to na stejném principu, jak televize s CA moduly nebo stb. Tak proč by to nešlo u internetu? Když budeme brát v potaz, že Váš internet využívá hodně hráčů, kde záleží na odezvě, tak čím nižší ping, tím líp a nemuselo by se to řešit přes router a případně, kdyby bylo možné využívat i jiné modemy, než které dodáváte Vy. Zjištoval jsem si to tyto informace od techniků z UPC. Prý to lze, ale moc dobře to v "reálu" nefunguje. Díky!
Odpověď:Dobrý den, pane Schlehofere, HD DVR Mediabox staví na kvalitním Wi-Fi připojení, kdy kombinace antén dvou polarizací a frekvencí 2,4 a 5 GHz poskytne dostupné a rychlé připojení k Internetu. Více než 2 ethernetová připojení nejsou ve většině případů potřeba, zejména pokud je Wi-Fi kvalitní. DLNA sice v tuto chvíli není dostupné, ale stejně jako u dalších potenciálních funkcionalit zvážíme vhodnost vývoje a implementace. Souběžné služby internetu na Mediaboxu a modemu jsou teoreticky možné, ale bylo by nutné aktivovat 2 služby internetu. Zájem o takové služby nebyl ani v minulosti, ani v současné době, proto je nenabízíme. S čím také neuvažujeme, to jsou modemy jiných dodavatelů. Tady je zapotřebí garantovat určitou kvalitu služeb a jejich zabezpečení. Frans-Willem
Josef Schlehofer
2015-11-05  |  12:23
Dotaz:Dobrý den, uvítal bych zařazení těchto programů: Markíza HD, JOJ HD, ARD HD, ZDF HD, Viasat History HD Uvažujete o některém z nich? Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Tyrolte, přidávání slovenských programů nevidíme v tuto chvíli příliš reálně. Problémem jsou práva pro český trh, nejen pro lineární (televizní) vysílání, ale také pro mobilní aplikace (Horizon Go) a další přidané služby. Jedním z důležitých mezníků v této otázce by mohlo být rozhodnutí evropské komise, která aktuálně problematikou vysílacích práv zabývá. Sledovanost německých programů je velmi nízká. Zvažujeme do budoucna ale řešení nabídky zahraničních programů prostřednictvím aplikací dostupných v mediaboxech. To by umožnilo nejen zařazení dalších zahraničních programů v logických balíčcích, ale také posílení těch stávajících. Viasat HD, který je kombinací kanálů Viasat Nature HD a Viasat History HD do budoucna zvažujeme. V tuto chvíli máme SD verzi programu Viasat History. Frans-Willem
Jiří Tyrolt
2015-11-05  |  12:17
Dotaz:Dobry den, planujete se ohradit proti predbeznemu opatreni soudu, na zaklade ktereho musite blokovat kanaly vysilajici ligu mistru? Platim si programovou nabidku vc. ZDF ci STV a nejake manyry O2 me nezajimaji. Dekuji
Odpověď:Dobrý den, pane Zruste, příslušné právní kroky jsme již podnikli a další potřebné podnikáme. Jsme si vědomi, že předběžné opatření soudu netěší diváky v celé České republice, nicméně a rozhodnutí soudu musíme respektovat. Se společností O2 jsme se snažili jednání otevřít, nicméně z jejich strany není zájem. Frans-Willem
Martin Zrust
2015-11-04  |  09:09
Dotaz:Dobry den, rad bych polozil ponekud tehnictejsi dotaz, ale snad ho kvuli tomu nezavrhnete. A to zda mate plan na zlepseni peeringove politiky vasi spolecnosti. Jako vas zakaznik mam problem s tim ze data, ktere putuji mezi mnou a kolegou ve stejnem meste, ale jinym operatorem casto musi bezet az do vidne, frankfurtu nebo amsterdamu. Problem jsem chtel resit. Ale informace kterou jsem dostal byla zhruba "jsme velka firma rizena z NL a nebudeme se propojovat se spolecnostma v CZ". I kdyz jsem behem diagnostikovani problemu zjistil (mile me to prekvapilo) ze jste pripojeni do peeringoveho centra NIX v Praze, ktere si o takoveto propojovani vylozene rika. Uricte by to ocenilo spousty zakazniku, at uz tech co mezi sebou telefonuji, videochatuji ci progameru. Ostani (O2, vodafone, t-mobile..) velke spolecnosti jiz toto udelali. Nemohl byste prosim ze sve pozice zapusobit na kolegy a zajistit aspon propojeni vasich ceskych zakazniku s dalsimi ceskymi sitemi (ne celeho upc/libery/aorty)? Predem dekuji, s uctou, Tomas Prochazka
Odpověď:Dobrý den, pane Procházko, naše peeringová (propojovací) politika je řízena pravidly platnými pro celou skupinu, která poskytuje služby více než 15 mil uživatelů v Evropě. Používáme několik geograficky nezávislých peeringů s poskytovateli jako jsou Level3, TeliaSonera, Deutsche Telekom, Verizon ale také vlastníky obsahu jako jsou Apple, Netflix, Microsoft, Google, Time Warner, Amazon apod, Do zahraničních propojovacích bodů jsme připojeni zálohovanými kapacitami 100 Gb. V České republice jsme členem sdružení NIX. Připojení do NIXu máme plně redundantní a dostatečně dimenzované. Dále máme v ČR navázáno několik přímých peeringů (tedy mimo NIX – tím je zaručena lepší technická kvalita) s ostatními významnými poskytovateli na ČR trhu. Další otázkou jsou možnosti a nastavení pravidel propojování (peeringové politiky) s druhými stranami. Vzhledem k tomu, že neuvádíte, o jakého poskytovatele se přesně jedná, nemůžeme bohužel specifikovat, kde by mohl být konkrétní problém. Frans-Willem
Tomas Prochazka
2015-11-03  |  10:38
Dotaz:Proč již není možné zakoupit CA modul a drahým pronájmem je toto řešení prakticky nedostupné. Proč tímto krokem také UPC nepodporuje smart TV (např. aplikací Horizon) a namísto toho nabízí pouze nepraktický box ?
Odpověď:Dobrý den, pane Vaculo, Snažíme se soustředit na jednu platformu – interaktivní televizi Horizon, která je dostupná na dvou našich zařízeních a to na HD DVR mediaboxu a HD mediaboxu. Horizon na obou zařízeních neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkcionality. Na CA modulech platformu Horizon není možné provozovat a ani to do budoucna neplánujeme. Většina zákazníků naopak preferuje klasické set-top-boxy a zájem o CA moduly je minimální. Rozšíření služby My Prime prostřednictvím aplikace pro Smart TV není aktuálně reálné. Doplnění služby a odladění na konkrétní typy TV přijímačů by bylo na každém jednotlivém výrobci. UPC by těžko mohlo garantovat 100% dostupnost a kvalitu služeb. Frans-Willem
Lukáš Vacula
2015-11-03  |  10:06
Dotaz:Dobrý den, UPC v ČR představilo služby wi-Free, Horizon Go, My Prime. Jaké další globální projekty UPC ve světě zavádí, resp. jaké nové služby se dají očekávat v ČR?
Odpověď:Dobrý den, pane Králi, z novinek připravujeme například zpětné zhlédnutí pořadů nebo chytřejší propojení domácích zařízení s aplikací Horizon Go. Naším cílem je také neustále zařazovat nové televizní programy v HD rozlišení a počet titulů ve videotéce My Prime. Určitě se dále budeme věnovat rozvoji naší mobilní televize Horizon Go. Také usilovně pracujeme na vylepšení našich koncových zařízení (set-top-boxů a modemů). Především se ale v následujících letech chystáme masivně investovat do rozšiřování našeho pokrytí, abychom byli v dosahu více českých domácností. V delším časovém horizontu bude naše televize fungovat na cloudových službách. Frans-Willem
Pavel Král
2015-11-03  |  07:51
Dotaz:Dnešní Internet jsou vlastně internety dva: - jeden větší, ale (z technických důvodů) omezený, který běží díky tzv. síťovému protokolu IPv4 - druhý menší, otevřený, bez tolika technických omezení; využívá protokol IPv6. UPC v ostatních zemích nabízí přístup do obou internetů. UPC CZ ale bohužel stále ignoruje IPv6 internet, i když největší konkurenti (O2, T-Mobile) i síťové servery (Google, Youtube, Facebook, Seznam, atd.) už ho podporují. I ze strany zákazníků UPC CZ je o přístup do IPv6 internetu zájem. Otázka: kdy UPC přestane ignorovat volání zákazníků a technologický pokrok a nabídne IPv6? Alespoň v nějakém technologickém pilotu (zkušebním provozu)? Díky.
Odpověď:Dobrý den, pane Zajíci, V dlouhodobém horizontu na souběžné využívání protokolu IPv6 plánujeme přejít. Bavíme se v tomto případě o intervalu 1-2 let. Protokol bude nasazován postupně, tak jak si to bude vyžadovat situace s nedostatkem IPv4 adres. Těch ale máme v současné době dostatek a není tedy důvod, proč na protokol IPv6 nyní přecházet. Jestliže je nabízen protokol IPv6 v jiných zemích, kde UPC působí, tak to souvisí právě s nedostatkem IPv4 adres v příslušné zemi. Ještě doplním, že občas od zákazníků dotaz na IPv6 dostaneme, nevedeme o tom přesnou statistiku, ale obecně lze říct, že se jedná o jednotky až desítky klientů ročně. Frans-Willem
Radek Zajíc
2015-11-03  |  07:23
Dotaz:Zapracujete na systému Chrome a Edge abych mohl sledovat vaši MyPrime a TV na notebooku přeji vám hodně ůspěchu a nějakou novinku do Roku 2016 UPC
Odpověď:Dobrý den, pane Havlíčku, intenzivně na tomto úkolu pracujeme s naší mateřskou skupinou Liberty Global a věříme, že Horizon Go bude na Chrome a edge plně funkční v první polovině příštího roku. Frans- Willem
Vladimír Havlíček
2015-11-03  |  06:54
Dotaz:Dobrý den pane riditeli Chci se zeptat co planujete za nové TV porady a jestli uvažujeme o history2 Děkuji za odpověď ps,: jsem z vaší TV velice spokojen a přejí hodně zdaru při další praci
Odpověď:Dobrý den, pane Bohdanský. Děkuji za Vaší pochalu, těší mě, že jste s naší nabídkou spokojený. O programu History 2 zatím neuvažujeme, jelikož mezi zákazníky není o tento program takový zájem, který bychom od přidaného programu očekávali. V přštím roce plánujeme pokračovat v přidávání programů v HD rozlišení a nahrazovat SD programy jejich HD verzemi. Frans - Willem
Ondřej Bohdansky
2015-11-03  |  11:35
Dotaz:Dobrý den, co připravujete pro své stálé zákazníky, kteří jsou ve Vaší společnosti velmi dlouhou dobu (např. od začátku). Díky
Odpověď:Dobrý den, pane Spěváčku, Novinek v příštím roce plánujeme hned několik a to jak pro stávající tak nové zákazníky. Je pravda, že v minulých letech jsme naše stávající zákazníky poněkud opomíjely. Osobně se snažím, abychom na tomto pracovali a měnili se k lepšímu každým dnem. Mohu prozradit, že připravujeme například zpětné zhlédnutí pořadů nebo chytřejší propojení Vašeho domácího zařízení s aplikací Horizon Go. Naším cílem je také neustále zařazovat nové televizní programy v HD rozlišení a počet titulů ve videotéce My Prime. Určitě se dále budeme věnovat rozvoji naší mobilní televize Horizon Go. Také usilovně pracujeme na vylepšení našich koncových zařízení (set-top-boxů a modemů). Především se ale v následujících letech chystáme masivně investovat do rozšiřování našeho pokrytí, abychom byli v dosahu více českých domácností. V delším časovém horizontu bude naše televize fungovat na cloudových službách. Frans - Willem
Martin Spěváček
2015-11-03  |  11:29
Dotaz:dobrý den je náděje,že UPC bude mít zpět Anglická Premier League moc to v nabídce chybí také v nabídce komfort by mohlo být více českých filmových kanálu bez reklam vše je v doplnkových balíčcích a každý si nemůže dovolit připlácet oproti základní nabídce nevidím moc velký rozdíl v tomto žánru děkuji
Odpověď:Dobrý den, paní Pazlarová. Naděje umírá jako poslední a i my věříme, že se jednou vrátí na některý z programů v naší nabídce. U premiových filmových programů se platí především proto, že tyto programy mají filmy krátce po tom, co skončí jejich promítání v kinech. V nabídce Komfort + je hodně filmových kanálů, například FilmBox v HD rozližení, CS film nebo stále oblíbenější AXN nebo AMC. Frans - Willem
Ivana Pazlarová
2015-11-03  |  08:34
Dotaz:Dobrý den pane Řediteli Chtěl bych se zeptat zda UPC bude mít vysílací práva na televizní kanál kino cs,muzika cs a doku cs. Děkuji za odpovědˇ.Pavlovič
Odpověď:Dobrý den, pane Pavloviči. O televizní programy Kino CS, Muzika CS a Doku CS zatím nemáme zájem, jelikož z průzkumu mezi zákazníky víme, že o programovou skladbu těchto programů není mezi zákazníky velký zájem. Nevylučuji ale, pokud bude větší zájem o zařazení těchto stanic, že znovu otevřeme jednání o zařazení těchto programů do naší nabídky. Frans - Willem
Aleš Pavlovič
2015-11-03  |  08:04
Dotaz:Zdravím, Na hybridním zařízení HD DVR Mediabox se nachází ve firewallu kritické chyby, například zacyklení packetů v přístupu na NAS, který je na externí IP, ale nachází se v domácí síti. Tato chyba zásadně omezuje práci s domácím serverem. Kdy a jak plánujete tyto chyby opravit a jak budou koncový uživatelé informováni? Na chybu upozorňuji už půl roku a jediná odpověď kterou jsem dostal byla, že na opravě se pracuje a neví kdy bude..
Odpověď:Dobrý den, pane Slováku, Jedná se o poměrně specifický technický dotaz. Proto jsem o pomoc požádal kolegy, kteří těmto věcem lépe rozumí. Podle jejich vyjádření bylo zařízení nadesignováno tak, že přemapování jednoho IP prostoru do druhého, není podporováno. Aktuálně to pro většinu zákazníků s HD DVR mediaboxem není příliš omezující z důvodu, že funkce je vyžadavána hlavně klienty využívající datovou službu na standardním ED 3.0 modemu, kde NAT looping k dispozici je. Dotazů na tuto funkcionalitu mediaboxu jsme zatím od našich zákazníků dostali v jednotkách kusů, takže není zcela mezi našimi prioritami. Nicméně se touto funkcionalitou zabýváme a postaráme o to, abyste se o řešení dověděl prostřednictvím našeho zákaznického centra. Frans-Willem
Vladimir Slovák
2015-11-03  |  05:53
Dotaz:Dobrý den, Rád bych věděl jestli začnete podporovat Windows platformu na mobilních zařízeních a pokud ano kdy plánujete start. Děkuji za odpověď
Odpověď:Dobrý den, pane Slováku. Windows Phone nemá až tak velké zastoupení mezi uživateli v České Republice, proto jsme zatím nepřinesli aplikace podporující tento systém. Je ale možné, že pokud přibude uživatelů na této platformě, budeme se v budoucnu její podporou zabývat. Frans - Willem
Vladimir Slovák
2015-11-03  |  05:49
Dotaz:Vážený pane generální řediteli, již 16 let bez přerušení jsem vaším věrným zákazníkem, ale v posledních letech jsem čím dál tím víc nespokojen s programovou nabídkou. Kanálů sice postupně přibývá, ale většinou se bohužel jedná o takové, které stejně nesleduji, nebo pouze výjimečně. Rád bych mezi těmi novými konečně také někdy našel takový, na který se skutečně rád podívám. Na vaše Klientské centrum jsem v uplynulých letech psal již několikrát, a také pravidelně vyplňuji formuláře týkající se spokojenosti se službami UPC, ale bohužel ani po letech nenastala v tomto ohledu žádná změna k lepšímu. Kdysi jste zákazníkům nabízeli celou řadu německých programů, které jste z neznámého důvodu postupně vyřadili z nabídky. Jsem vděčný za 3sat i Arte, ale německá veřejnoprávní televize dnes zahrnuje celkem cca 20 vynikajících stanic! Proč nemůžete zájemcům o kvalitní programy našich sousedů nabídnout balíček aspoň poloviny z nich, stejně jako nabízíte např. bohatý balíček Asie? U největší kabelové televize v ČR mě tento nezájem opravdu velmi překvapuje. Kromě toho by mě velmi potěšily kanály Classica (Unitel), Deluxe Music, Muzika CS a Doku CS. Pokud skutečně nejste schopni aspoň některé z těchto stanic do nabídky zařadit, nezbude mi nic jiného, než přejít ke konkurenci, která uvedené kanály již dávno nabízí. Počet kanálů u nich možná není úplně stejný jako u vás, ale kvantita ještě automaticky neznamená kvalitu... S pozdravem Roman Šafránek
Odpověď:Dobrý den, pane Šafránku. Mrzí mne, že nejste s naší programovou nabídkou spokojený. Sledovanost německých programů, a to včetně ARTE HD, je velmi nízká. Zvažujeme ale řešení nabídky zahraničních programů prostřednictvím aplikací dostupných v mediaboxech. To by umožnilo nejen zařazení dalších zahraničních programů v logických balíčcích, ale také posílení těch stávajících. Podobně bychom mohli nabídnout širší nabídku hudebních programů různých žánrů (Classica, Deluxe Music, ale i celé knihovny, Stingray apod.). Muzika CS a Doku CS mají relativně omezenou programovou knihovnu a vysoký podíl opakování. Proto s nimi prozatím nepočítáme. Frans - Willem
Roman Šafránek
2015-11-02  |  11:48
Dotaz:Dobrý den, Rád bych se zeptal zda plánujete zlevnit Televizi nebo zda plánujete nějaké novinky a to v televizních programech? Děkuji za odpověď, Mládek
Odpověď:Dobrý den, pane Mládku. O zlevnění televize v tuto chvíli neuvažujeme, jelikož stále přidáváme nové programy a vylepšujeme stávající programovou nabídku a přidáváme programy v HD. Naše televizní služby je ale třeba chápat jako celek, tudíž nejde jen o počet a kvalitu programů, ale také o přidanou hodnotu a doplňkové služby, které jsou spojené s TV tarify jako je například možnost nahrávání programů, TV archiv, videotéka My Prime, možnost sledování TV na mobilních zařízení prostřednictvím Horizon Go, a další služby, které i nadále budeme rozvíjet. V příštím roce plánujeme nové stanice v HD rozlišení a také budeme převádět stávající SD programy do HD kvality, abychom si udrželi první příčku v poskytovaných HD kanálech mezi poskytovateli placené TV. Frans - Willem
Vladimír Mládek
2015-11-02  |  10:11
Dotaz:Proč se stále snažíte hrát si na poskytovatele s nejrychlejší rychlostí, když pokrytí máte v lokalitách, kde jsou dnes převážně mladí co mají hypotéky a nebo starší lidé(stará sídliště) Nestačil by symetrický internet např. 20/20 za cenu kolem 300,- Kč? Rozhodně by to výrazně pomohlo penetraci. Žároven již léta ignorujete staré platící zákazníky a ozvete se jim pouze jednou ročně, když zdrazujete. Poslední výtka je směrem k vašemu marketingu, neb reklama a cílení na zákazníka mi přijde naprosto zoufalá a neuchopitelna...
Odpověď:Dobrý den, pane Dvořáku, služby internetu poskytujeme více než 450 000 zákazníků a ve srovnání s našimi největšími celostátně působícími konkurenty opravdu poskytujeme nejvyšší rychlost. Letos jsme ji navýšili až na 300 Mbit/s. Rychlost používáme také jako něco, co nás od naší konkurence výrazně odlišuje. Nicméně rozumím tomu, že ne každému nastavení našich služeb vyhovuje, a proto Vám za váš dotaz děkuju! Naši produktovou strategii ale neustále vyhodnocujeme a upravujeme tak, aby vycházela vstříc potřebám zákazníků. Máte pravdu, že v minulých letech jsme naše stávající zákazníky poněkud opomíjely. Osobně se snažím, abychom na tomto pracovali a měnili se každým dnem k lepšímu. Pokud byste chtěl, můžete si o tom více přečíst v rozhovoru s naším Ředitelem péče o zákazníky, Janem Marešem: http://www.denik.cz/ekonomika/cilem-je-zkvalitnovani-sluzeb-a-pristupu-k-zakaznikum-20151023.html Otázka marketingové komunikace je poměrně subjektivní záležitostí. Mrzí mě, že se vám naše cesta nelíbí. Frans-Willem
Jan Dvořák
2015-11-02  |  08:44
Dotaz:Dobrý den, mám dotaz k souběžnému vysílání programů v SD a HD rozlišení ,proč programy v SD rozlišení zabírají místo je rok 2015 a dle mého názoru je HD rozlišení standart. Druhý dotaz se týká mobilního virtuálního operátora od UPC, není to tak dlouho a objevovaly se zprávy že UPC by také mělo svého virtuála ,děkuji za odpověd. Jan Říha
Odpověď:Dobrý den, pane Řího. Na podporu SD programů se díváme komplexně. Mezi naše klienty patří také velká část starších lidí, kteří mají doma stále starší televizory, které HD nepodporují a starší generace tolik neocení HD rozlišení, jako generace mladší. SD programy si zatím v nabídce ponecháme a zároveň budeme přidávat jejich HD varianty. Postupem času a s postupnou obměnou starších TV za novější přístroje počítáme s tím, že HD verze budou i nadále nahrazovat SD kvalitu. Již nyní nabízíme nejvíce kanálů (45) ve vysokém rozlišení v České republice. Quad-play, neboli služby TV, internetu, mobilního a pevného volání od jednoho operátora je dokonce strategií naší mateřské společnosti, nicméně aktuálně nemáme žádné konkrétní plány. Náš další postup v otázce spuštění mobilního volání bude záviset na trhu s virtuálními operátory. Frans - Willem
Jan Říha
2015-11-02  |  08:22
Dotaz:Chystáte petici na zrušení o2 sport
Odpověď:Dobrý den, pane Grejtáku. Žádnou takovou petici nechystáme. :) Frans - Willem
Jiří Grejták
2015-11-02  |  07:54
Dotaz:Zasadíte se o vytvoření My Prime aplikace pro chytré televize? Řada zákazníků nestojí o set-top-boxy a stačí jim CA modul, videotéku bychom přitom uvítali.
Odpověď:Dobrý den, rozšíření služby My Prime prostřednictvím aplikace pro Smart TV není aktuálně reálné. Doplnění služby a odladění na konkrétní typy TV přijímačů by bylo na každém jednotlivém výrobci. UPC by těžko mohlo garantovat 100% dostupnost a kvalitu služeb. Snažíme se proto soustředit na jednu platformu – interaktivní televizi Horizon, která je dostupná na dvou našich zařízeních a to na HD DVR mediaboxu a HD mediaboxu. Horizon na obou zařízeních neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkcionality. Na CA modulech platformu Horizon není možné provozovat a ani to do budoucna neplánujeme. Většina zákazníků naopak preferuje klasické set-top-boxy a zájem o CA moduly je minimální. Frans-Willem
Michal Pelikán
2015-11-02  |  06:50
Dotaz:Dobrý den, proč nový (neznámý) zákazník dostane slevu na novou nabídku, zatímco stávající zákazník, který několik let poctivě platí, nárok na zvýhodněnou nabídku nemá?
Odpověď:Dobrý den, paní Jelínková. jsme si toho vědomi a ve velmi krátké době to změníme. Nemůžu být přesnější, ale bavíme se řekněme o pár týdnech až 2 měsících, kdy stávající i noví zákazníci dostanou stejnou nabídku. Je pro nás důležité, aby naši stávající zákazníci dostali stejnou hodnotu jako ti noví. Frans - Willem
Kateřina Jelínková
2015-11-02  |  05:48
Dotaz:Zaradte Sasu Rasilova spat do reklamy on je super
Odpověď:Dobrý den, jsem rád, že se Vám Saša líbil, nicméně jeho návrat neplánujeme. Nyní rozvíjíme koncept Oopsáků. Frans -Willem
---
2015-11-02  |  05:44
Dotaz:Radek Sonyk Andrisek Dobry den chci se zeptat a informovat Byli sme abonenti voyo cz ale slibovaliste v Kvetnu ze bude v Horizonu tv archiv tak jme vas vzali za slovo nekolikrat jsem dotaz opakoval dokola po telefonu ze jen kvuli tv archivu obedname tv Horizon dnes je Listopad a stale archiv nikde jak v boxu tak na webu ani v aplikaci android., A kdy bude Chromecast funkcni z horizon go? dekuji
Odpověď:Dobrý den, pane Andrísku. TV Archiv je dostupný na zařízení HD DVR Mediabox a obsahuje záznamy pořadů stanic Nova, ČT 1, Dysneny Channel a další se chystáme do budoucna přidávat. Na HD Mediabox a do aplikace Horizon Go plánujeme přidat TV Archiv do jara 2016. Sdílení obrazu přes zařízení Chromecast v mobilní aplikaci Horizon Go v tuto chvíli testujeme a její zařazení do budoucna plánujeme. Frans - Willem
radek andrisek
2015-11-02  |  05:40
Dotaz:Zdravím,jen mě zajímá kdy konečně po zavedení nového software bude vše fungovat tak jak má,dodnes s tím mám problémy,a stále jen čekám na novou verzi.Jde případně se vrátit k předchozí verzi software?díky za odpověď
Odpověď:Dobrý den, pane Rejchrte. Jestliže máte na mysli zařízení HD Mediabox, do konce roku připravujeme další aktualizaci. Nutno říct, že před samotným nasazením nové verze pro všechny zákazníky, je nutné ji otestovat tak, aby splňovala naše požadavky zadané směrem k vývojářům, a my si musíme být 100% jisti, že k zákazníkům půjde to nejlepší, co můžeme nabídnout. Návrat ke starším verzím software neplánujeme z toho důvodu, že nadále chceme rozvíjet pouze interkaktivní platformu Horizon, která nám umožňuje přidávat nové a vylepšovat stávající služby. Pokud Vaše problémy se zařízením zůstávají, obraťte se prosím přímo na naše techniky buď na našem call centru 241 005 100 nebo nás můžete kontaktovat přes náš Facebook UPC Česká Republika. Frans - Willem
Pavel Rejchrt
2015-11-02  |  05:34
Dotaz:Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by bylo možné míti kanály DIGI SPORT TV? Třeba bych si i připlatila, ale zatím jsem zjistila, že to je údajně TV konkurence. Není, prosím, možné ještě v této věci něco učinit? Jinak jsem s Vašimi službami spokojena, kromě TV využíváme i internet a nechci tedy odcházet k jiným poskytovatelům a jsem z toho zoufalá a je mi to moc líto. Moc děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů Vaší společnosti. S úctou Šárka Pechočová
Odpověď:Dobrý den, paní Pechočová, Děkuji za Vaší důvěru! Moc si toho vážím! Nevylučujeme jakékoli úpravy programové nabídky, nicméně Digi Sport má určitou hodnotu (pouze) v anglické Premier League. Premier League bude znovu nabídnuta programovým společnostem od další sezóny. Jedním z vážných zájemců je podle našich informací také Eurosport, který je v naší nabídce zastoupen svými HD kanály. V tuto chvíli ale nemůžeme garantovat, jak jednání dopadnou. Frans - Willem
Šárka Pechočová
2015-11-02  |  05:05
Dotaz:Dobrý den. jsem stáli zákazník UPC a velice mne udivuje a jsem z toho velice smutný a zklamaný že tak veliká společnost jako je UPC nedokáže pro svoje klienty zajistit aby mohli sledovat Anglickou premier league!!! To Vám nevadí že spousta klientu odchází od Vás jen z tohoto důvodu? já už taky vážně uvažuji o tom ,že až mi ke konci roku skončí věrnostní portfoliu tak odejdu k nějakému poskytovateli který mi Anglickou premier league poskytne! jinak musím přiznat že jsem byl ze službami UPC opravdu spokojený !Ještě nakonec bych jsem se Vás chtěl zeptat jestli děláte něco pro to aby se i klienti UPC dočkali toho aby mohli v televizi sledovat Anglickou premier league?
Odpověď:Dobrý den, pane Nováku. Byl bych velmi rád, pokud byste zůstal naším spokojeným zákazníkem. Premier League je vysílán na Digi Sport, které má exkluzivně smlouvu s O2 Sport, nicméně Premiere League bude znovu nabídnuta programovým společnostem od další sezóny. Jedním z vážných zájemců je podle našich informací také Eurosport, který je v naší nabídce zastoupen svými HD kanály. V tuto chvíli ale nemůžeme garantovat, jak jednání dopadnou. Nicméně chápeme, že je pro vás fotbal v TV důležitým důvodem, proč využíváte našich služeb a budeme se snažit, aby jeho nabídka byla v co největší rozumné šíři zastoupena i na našich TV kanálech. Pevně věřím, že si vybere z nabídky dalších fotbaloých zápasů na jednotlivých programech, které máme v naší nabíce. Jejich výčet se můžete dočíst zde www.upc.cz/fotbal Frans - Willem
Jozef Novák
2015-11-02  |  04:53
Dotaz:Dobrý den, 1) zajímalo by mě zda budete pro zákazníky v česku nabízet stejně jako v německu např. mobilní telefony ? 2) u TV tak by mě zajímalo zda intenzivně pracujete na maximum pro to, aby byla aktualizace přistroje HD DVR Mediabox co nejdříve !!! Nyní je opravdu nefunkční !! Nenabídnete například podobné přístroje jako jsou opět v Německu ?? Nebo jsme jen východní blok ? Děkuji za odpověď
Odpověď:Dobrý den, pane Bureši, pokud máte na mysli jestli budeme nabízet i službu mobilního volání, tak v tuto chvíli to není na pořadu dne. Quad-play, neboli služby TV, internetu, mobilního a pevného volání od jednoho operátora je ale strategií naší mateřské společnosti, nicméně aktuálně nemáme žádné konkrétní plány. Náš další postup v otázce spuštění mobilního volání bude záviset na trhu s virtuálními operátory. V tuto chvíli se trh konsoliduje, a to ještě určitou dobu potrvá, vždyť aktuálně stále existuje v ČR kolem 80 operátorů. Pokud jde o HD DVR Mediabox, ten je na českém trhu novinkou a neustále pracujeme na jeho vylepšování a přidávání funkcionalit. Na rozdíl od Horizon boxu u našich sesterských společností v Německu nebo Nizozemí daleko více využívá šíření TV po IP (internet). To nám poskytne nejen prostor pro další služby, zejména aplikace nebo zpětné přehrávání. Mohu Vás ujistit, že všichni pracovníci v UPC i naší mateřské společnosti v Nizozemí, kteří jsou odpovědní za platformu Horizon intenzivně pracují na tom, aby užívání našich zařízení bylo co nejpříjemnější. Frans-Willem Frans - Willem
Pavel Bureš
2015-11-02  |  04:51
Dotaz:Ste spokojny s hospodarskymi vysledkami, ktore boli zverejnene na stranke Liberty Global 5.11.2015?
Odpověď:Dobrý den, pane Vasile, Ano. Pokud náš plán plníme s předstihem, pak mám opravdu radost:) Frans-Willem
Vasil
2015-11-02  |  04:50
Dotaz:Pan riaditel ste zakaznikom vlastnej spolocnosti? Vyuzivate sluzby UPC?
Odpověď:Dobrý den, pane Vasile, Ano, jsem jedním z nejdůležitějších zákazníků UPC:) a jsem zároveň jedním z bývalých zákazníků naší sesterské společnosti v Nizozemí. Snažím se pečlivě naslouchat všem, které osobně znám, ale take všem našim zákazníkům. Ti jsou pro nás totiž nejdůležitějším vhledem, jak do budoucna vylepšovat naše služby. Frans- Willem
Vasil
2015-11-02  |  04:47
Dotaz:Dobrý den, prosím Vás kdy dojde k opravě softwaru u teletextu a u zvuku (zvukový výkon neodpovídá technickým parametrům TV? Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Rataji. Pravděpodobně se jedná o individuální problém s Vaším zařízením, žádné problémy u teletextuu ani zvuku neregistrujeme. Nejlepší bude se obrátit přímo na naše techniky na našem call centru na čísle 241 005 100. OPRAVA: Pane Rataji, ještě jsem si s kolegy z technického oddělení potvrdil, že evidujeme chybu v teletextu, kdy na HD Mediaboxu není funkční. Na jeho odstranění pracujeme v další aktualizaci. Frans - Willem
Miroslav Rataj
2015-11-02  |  04:18
Dotaz:Dobrý den pane generální řediteli, můj dotaz zní, zda hodláte nějakým způsobem zvednout sportovní náplň společnosti UPC v kabelové televizi? V posledních letech mi rok od roku připadá, že sportovní tématika a náplň upadá, bohužel. Jako příklad si dovolím uvést například Ligu mistrů ve fotbale, španělská La liga, anglická Premier league atd. Vím, že na vině není společnost UPC, že tyto soutěže nejsou v nabídce, ale pořád doufám, že je v silách tak velké společnosti, vlastně největší společnosti ohledně zprostředkování kabelové televize u nás, aby takovéto soutěže se pokusila získat zpět pomocí konkrétních TV kanálů. Děkuji za odpověď a přeji mnoho spokojených klientů UPC.
Odpověď:Dobrý den, pane Merzi, Uvědomujeme si důležitost sportovního zastoupení v naší programové nabídce. Jak ale sám píšete, společnost UPC je distributorem televizních programů, nikoli jejich výrobcem. Není v naší kompetenci ovlivnit to, jaká práva jaký televizní program nakoupí a kolik je za tyto vysílací práva na trhu ochoten utratit. Jestliže se budeme bavit konkrétněji napřiklad o Lize mistrů, zde si exkluzivní práva na 3 roky zakoupila společnost O2. Pokud se jedná například o práva na Premier League, mezi programovými společnostmi se rozběhne znovu boj od další sezóny. Jedním z vážných zájemců je podle našich informací také Eurosport, který je v naší nabídce zastoupen svými HD kanály. V tuto chvíli ale nemůžeme garantovat, jak jednání dopadnou. Frans - Willem
Martin Merz
2015-11-02  |  03:47
Dotaz:Dobrý den, jaké novinky plánujete na rok 2016. A děkuji za nejrychlesi internet v ČR ;-)
Odpověď:Dobrý den, pane Šmíde, Děkujeme za Vaši pochvalu, snažíme se, aby naši zákazníci měli co nejrychlejší internet a i do budoucna plánujeme rychlost připojení zvyšovat a to na základě potřeb našich zákazníků. Novinek bude v příštím roce hned několik. Již teď mohu ale říct, že připravujeme například zpětné zhlédnutí pořadů nebo chytřejší propojení Vašeho domácího zařízení s aplikací Horizon Go. Naším cílem je také neustále zařazovat nové televizní programy v HD rozlišení a počet titulů ve videotéce My Prime. Určitě se dále budeme věnovat rozvoji naší mobilní televize Horizon Go. Také usilovně pracujeme na vylepšení našich koncových zařízení (set-top-boxů a modemů). Především se ale v následujících letech chystáme masivně investovat do rozšiřování našeho pokrytí, abychom byli v dosahu více českých domácností. V delším časovém horizontu bude naše televize fungovat na cloudových službách. Frans - Willem
Jiří Šmíd
2015-11-02  |  02:52
Dotaz:Hodlá UPC informovat své koncové zákazníky na webových stránkách o postupu vývoje a upgrade koncových zařízení, jako je HD DVR mediabox? Pokud ano, kdy?
Odpověď:Dobrý den, děkujeme za zajímavý podnět, určitě se jím budeme interně zabývat a pokusíme se jej co nejdříve zařadit na náš web. Pro nadcházející aktualizaci software bychom to snad měli stihnout. Frans-Willem
Vladimír Slovák
2015-11-02  |  01:54
Dotaz:dobry den pan riaditel chcem sa spytat ci planujete dat doprogramovej ponuky JOJCINEMA dakujem
Odpověď:Dobrý den, pane Prielozny, přidávání slovenských programů nevidíme v tuto chvíli příliš reálně. Problémem jsou práva pro český trh, nejen pro lineární (televizní) vysílání, ale také pro mobilní aplikace (Horizon Go) a další přidané služby. Jedním z důležitých mezníků v této otázce by mohlo být rozhodnutí evropské komise, která aktuálně problematikou vysílacích práv zabývá. Frans - Willem
Roland Prielozny
2015-11-02  |  01:40
Dotaz:Dobrý den, kdo přišel s myšlenkou sdíleného internetu od každého zákazníka UPC a proč to nepřišlo dříve? Tato technologie je geniální. Děkuji za odpověď Ivo Balada
Odpověď:Dobrý den, Ivo. Jsem velmi potěšený, že máte z naší nové služby UPC Wi-Free radost. Tato služby pochází z naší mateřské společnosti Liberty Global a je součastí nabídky i ostatních zemí, kde UPC působí. UPC Wi-Free je zdarma dostupná na 220 000 hotspotech v ČR, tak v dalších 12 evropských zemích. Zákazníci mají celkem k dispozici přes 12 milionů hotspotů. S technologií Wi-Free jsme vstoupili na evropský trh jako celkově pátá země. Dříve jsme službu nemohli spustitt z důvodu nedostatečného rozšíření ED 3.0 Wi-Fi modemů. Proto jsme v posledním roce a půl vyměnili u našich zákazníků přes 150 000 modemů. Frans-Willem
Ivo Balada
2015-11-02  |  01:34
Dotaz:Dobrý den, zajímalo by mne, proč tolerujete, že B2B oddělení záměrně užívá klamavé praktiky. Viz garance SLA 99,6% na všech stránkách u služeb, ale v PDF specifikacích zcela jiné čísla. Nebo garance přepojení do 30 sekund s nonstop podporou, která ale reálně funguje jen v pracovní dny a určitém časovém rozsahu (mohu doložit písemnými vyjádřeními Vašich zaměstnanců). Myslíte si, že toto je ideální způsob jak firmu prezentovat, hned od počátku na zákazníky dělat podvody?
Odpověď:Dobrý den, pane Lanci, děkuji za váš komentář, podíval jsem se na to a co nejdřív to opravíme, abychom naši garanci kvality prezentovali transparentněji. Frans-Willem
David Lanc
2015-11-02  |  01:00
Dotaz:Dobrý den, plánujete přidat do nabídky programy Kino CS, Doku CS a Muzika CS? Děkuji za odpověď
Odpověď:Dobrý den, pane Pavlíku. O televizní programy Kino CS, Muzika CS a Doku CS zatím nemáme zájem, jelikož z průzkumu mezi zákazníky víme, že o programovou skladbu těchto programů není mezi zákazníky velký zájem. Nevylučuji ale, pokud bude větší zájem o zařazení těchto stanic, že znovu otevřeme jednání o zařazení těchto programů do naší nabídky. Frans - Willem
David Pavlík
2015-11-02  |  12:46
Dotaz:Dobrý den, zajímalo by mě, proč není možné si u UPC koupit CA modul, ale pouze pronajmout za přemrštěnou cenu. Chápu, že se snažíte propagovat platformu Horizont, ale ne každému vyhovuje systém se samostatným set top boxem. Já využívám HBB TV a to s set top boxem nemůžu, stejně tak využívám chytré funkce televize a to mě nutí používat dva ovladače, jeden od set top boxu a druhý od TV. Nechci mít na stole hromadu ovladačů. Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Staňku, jak sám píšete, CA Moduly nepodporují nové rozhraní Horizon, proto jsme je stáhli z naší nabídky. Snažíme se soustředit na jednu platformu – interaktivní televizi Horizon, která je dostupná na dvou našich zařízeních a to na HD DVR mediaboxu a HD mediaboxu. Horizon na obou zařízeních neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkcionality. Na CA modulech platformu Horizon není možné provozovat a ani to do budoucna neplánujeme. Většina zákazníků naopak preferuje klasické set-top-boxy a zájem o CA moduly je minimální. Frans-Willem
Jiří Staněk
2015-11-02  |  12:43
Dotaz:Dobrý den, kdy plánujete distribuovat první 4K kanál. Je na to stavající síť dostačující? Děkuji
Odpověď:Dobrý den, pane Fabiaku, prozatím nepředpokládáme zařazení 4K programů. Mezi našimi diváky se počty zařízení, která umí vysílat ve 4K pohybují v nižších jednotkách procent. Navíc v tuto chvíli stále neexistují kanály, které by poskytovaly plnohodnotné vysílání. V současné době se soustředíme na to, aby naši klienti měli přístup k co největšímu množství kanálů ve vysokém (HD) rozlišení. Nyní máme ze všech poskytovatelů na českém trhu nejširší nabídku o celkovém počtu 45 kanálů. Frans-Willem
Jan Fabiak
2015-11-02  |  12:23
118